Hlavni Obsluzna Jednotka Trakcnich Vozidel Riacontrol Gessmann MC (504 857)

Hlavní obslužná jednotka

Hlavní obslužná jednotka trakčních vozidel je používána jako ovládací prvek v kolejových vozidlech.

Může být rozdělena do tří hlavních částí.

  • Hlavní ovladač / Ovladač brzdy
    Nastavení požadované hodnoty v hnací síly / brzda s integrovanou funkcí mrtvý muž zatlačením na madlo.
  • Přepínač
    Volba provozního stavu „R“ / „O“ / „*“ / „V“ / „N“
  • Přepínač na klíč
    Zapnutí celé obslužné jednotky. Pracovní stav „0“ nebo „1“

Typická aplikace - regionální vlaky

Technická data
Mechanická životnost 10 milionů operačních cyklů
Pracovní teplota-25°C až + 70°C
Teplota skladování-30°C až + 70°C
KrytíIP40 (na panelu) a IP00 (v pultu)
Hmotnostcca. 9,5 kg